View Post

Haal meer uit uw beursbezoek in Duitsland

In de zomerperiode is het bij veel bedrijven rustig. Veel mensen zijn out of office en er wordt weinig echt zaken gedaan. De ideale periode dus om u voor te bereiden op het beursseizoen dat in september en oktober weer losbarst. Of u nu in de landbouw, het toerisme of in de techniek werkzaam bent; iedere sector kent tegenwoordig een …

View Post

Websitevertaling als verkooptool

U kent het wel; u wilt online iets kopen maar op die ene Chinese site wordt hetzelfde artikel een stuk goedkoper aangeboden, of uw maat is alleen nog in de Spaanse webshop verkrijgbaar. Los van of alles wel goed zal gaan met verzenden, bent u er waarschijnlijk onbewust ook mee bezig geweest welke taalopties u op de website werden aangeboden. …

View Post

Kennisoverdracht digitaliseert. Ons vertaalbureau faciliteert!

Bijna alles gaat tegenwoordig digitaal. Zo ook de manier waarop we nieuwe informatie tot ons nemen. Grote kans dat ook veel van uw interne bedrijfscommunicatie digitaal is, en dat u gebruik maakt van e-learning om uw medewerkers van informatie te voorzien of om bij te scholen. Het voordeel hiervan is dat de content op ieder gewenst moment voor iedereen binnen …

View Post

Webshop vertalen: hier moet u rekening mee houden

Uw webshop loopt zo goed dat u na wat wikken en wegen de knoop heeft doorgehakt: u gaat internationaal zakendoen! Uiteraard wilt u dat uw doelgroep in het buitenland u ook weet te vinden, dus moet uw webshop naar de relevante taal vertaald worden. Het vertalen van een webshop lijkt in eerste instantie misschien geen hogere wiskunde, maar er zijn …

View Post

8 Nederlandse woorden die je totaal verkeerd uitspreekt

Tijdens de Olympische Spelen hoorden we om de haverklap het woord ‘medalje’ vallen. Maar…..zo spreek je medaille toch helemaal niet uit? Dit bracht ons op een idee: zijn er nog meer woorden die vaak verkeerd worden uitgesproken? Jazeker! In deze infographic vind je onze top 8 van meest irritante woorden die verkeerd uitgesproken worden. Deel dit bericht

View Post

Vertaalbureau kiezen: met deze checklist maakt u de beste keuze

Steeds meer bedrijven gaan ondernemen op internationaal niveau. Dit betekent dat ze te maken krijgen met andere culturen en talen, waardoor ze het potentieel zien dat vertaalbureaus bieden. Niet zo vreemd dus dat er steeds meer aanbieders van vertaaldiensten bijkomen die op deze behoefte willen inspelen. Maar hierdoor is het soms wel lastig om door de bomen het bos nog …

View Post

Marketingmateriaal vertalen: de 5 meest gemaakte fouten

De kwaliteit van een vertaling kan grote gevolgen hebben voor de manier waarop een potentiële klant uw merk of onderneming ervaart. Toch zijn er veel bedrijven die een goede vertaling van marketingmateriaal, zoals brochures, persberichten maar ook online content, niet op waarde schatten. In veel gevallen maakt men slechts een fractie van het marketingbudget vrij om marketingmateriaal te laten vertalen. …

View Post

SEO teksten schrijven in 6 stappen: de ultieme SEO tekst ontleed

Bij SEO teksten schrijven draait het anno 2016 niet enkel meer om het gebruik van de juiste zoekwoorden. De focus moet vooral liggen op het creëren van content die zo aantrekkelijk en overtuigend is dat mensen er vanzelf naar gaan linken, het delen of erover praten. Op deze manier genereer je vertrouwen en gezag en zullen de pagina’s ranken op …

View Post

5 cruciale tips voor vindbare teksten die óók prettig lezen

Webteksten schrijven is niet te vergelijken met het schrijven van offline content. Mensen lezen online namelijk anders dan offline. Speciaal voor iedereen die wel wat tips kan gebruiken voor het schrijven van webteksten, delen we in deze blog vijf tips voor het schrijven van sterke en overzichtelijke online content die de bezoekers van je website tot actie aanzet. Zet de …

View Post

5 copywriting tips voor commerciële teksten

Copywriting is een vak apart. Copywriters houden zich voornamelijk bezig met het schrijven van reclameteksten. Dat kunnen teksten zijn voor brochures, websites, webshops, televisie- en radiocommercials of flyers. Het is een speciale manier van schrijven, omdat de teksten een commercieel doeleinde hebben. Wij geven u vijf copywriting tips voor sterke commerciële teksten. Copywriters kunnen prima een commerciële tekst schrijven waarin …